Posted on

2008 Top 10 Antivirus Ranking!!!!


Click the image…


RELATED POSTS

BACA :  AVG 8 Paid Version serial – sah sehingga 2018?

13 thoughts on “2008 Top 10 Antivirus Ranking!!!!

  1. Bid Defender skali lagi merampas kedudukan pertama.. asyik tukar kedudukan je kasperski n bid defender nih.. haiz…yg lain still maintain xbyk perubahan… cume norton naik ckit..

  2. walau apapun,Kaspersky dihatiku 🙂

  3. cess cyberfly pn pk ayat yg sama ngan aku 😛

    haha norton pn naik ke? elephantware tol

  4. haha.. yg ptg F-secure mmg gune space byk.. huhu.. dah la mahal.. tp still ok.. tetapi bid defender di hatiku.. huhu

  5. dr norton kini ak ke avg semula..:p

  6. avg 8 ak mmg respek sket compare to previous avg 7.5

    btw sapa tau cane nk remove virus bunga? ak x pnah jmpa lg virus ni so xtau la…klau ada sample lg bagus boleh ak siasat…

    1. virus bunga tu apa kesan dia?

  7. Avira nombor brapa?
    xde dlm list pun..

    1. Tak masuk list la tu…

      btw itu ranking 2008 punya…cuba refer ranking terbaru mungkin Avira dah up sket 😆

  8. bid no1 skrg,kaspersky no2,apo dah no3 lupa sudah,tp avira no9 utk carta 2010

  9. apa ja lah.. janji virus ble hilang..
    bitdefender boleh!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tinggalkan komen anda